Makro, Ankara’nın öncü markaları arasında

 

Türkiye’nin en kapsamlı pazarlama etkinliği İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ), 9. Anadolu turunun ikinci etkinliği, Ankara’da nitelikli bir katılımla gerçekleşti. İPZ Anadolu Ankara etkinliği kapsamında Marketing Türkiye’nin Akadametre Araştırma ve Stratejik Planlama Şirketiyle birlikte yaptığı “Öncü Sektörler, Öncü Markalar Araştırması”nın sonuçları da açıklandı. Çıkan sonuçlarda Makro Market Ankara’nın öncü markaları arasında bulunuyor. Araştırma sonucunda başarı belgesini, Makro Market adına Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Songör teslim aldı.

 

 

Marketing Türkiye ve Marke­ting & Management Institute tarafından düzenlenen ve Türkiye’nin en kapsam­lı pazarlama etkinliği olan İnteraktif Pazarlama Zirvesi (İPZ) Anadolu, Ankara HiltonSa Otel’de gerçekleşti. 9 yıldır aralıksız devam eden ve Türkiye’nin birçok ilini ziyaret eden İPZ Anadolu’nun bu yılki ana teması, değişen ihtiyaçlar dikkate alınarak “Yeni Nesil İşler, Süreçler ve Ürünler” olarak belirlendi.

Binlerce pazarlama profesyonelini ve yüzlerce konuşmacıyı aynı çatı altında buluşturan İPZ Anadolu, Ankara’da “Öncü Sektörler ve Öncü Markalar Araştırması” sonuçlarını da açıkladı. Araştırma sonuçlarına göre Makro Market, marka değeri ve itibarı yüksek markalar arasında yer aldı. Marketing Management Institute (MMI) Türkiye Başkanı ve Marketing Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Günseli Özen’in imzasıyla Makro Market Yönetim Kurulu Başkanı Mehmet Songör’e takdim edilen belgede “İtibar ve algı çalışmaları marka evreni içindeki tüm paydaşların birlikte çalışmasıyla başarılır. Marketing Türkiye’nin Akademetre Araştırma ile birlikte yaptığı ‘Ankara İtibar ve Marka Değer Performansı Araştırması’nda Makro Market markanızla öne çıktınız. Çalışmalarınızın ülke ekonomisine ve Ankara’ya kattığı değeri kutluyor, başarılarınızın devamını diliyoruz” ifadeleri yer alıyor.