TÜM HABERLER

2011 yılını İstanbul ve Yozgat illerinde açtığı yeni mağazalarıyla Anadolu’da yayılarak geçiren Makro, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Makro, Aralık ayı içerisinde açtığı 6 yeni mağazayla hizmet verdiği mağaza sayısını arttırdı ve yeni istihdam fırsatları oluşturdu. 55 bini aşkın ürün çeşidiyle alışverişte  yeni bir tarz ve alışkanlık oluşturmayı amaçlayan Makro, 2012 yılında da Türkiye’ye yayılma sürecini tüm hızıyla devam ettirmeyi amaçlıyor.

 

Anadolu’da başlayan perakende yoluculuğunu bugün ulusal marka olarak sürdüren Makro, 2011 yılına ardı ardına açtığı mağazalarla veda ediyor. Makro, Aralık ayında, Konya Bosna’da, Yozgat Merkez’de ve İstanbul Yeşilpınar, Küçükköy, Pendik ve Bayrampaşa’da açtığı 6 mağazasıyla yayılma hedeflerini gerçekleştiriyor.

 

Yeni açılan 6 mağazayla beraber Makro 13 ilde 156 mağazaya ulaştı. 2012 yılında da Türkiye genelinde farklı şehirlerde büyümeyi hedefleyen Makro’nun 2023 hedefi, Türkiye’nin en önemli  perakende markası olmak. Açılan yeni mağazalarla istihdama da büyük katkı sağlayan ve uygun fiyata kaliteli hizmet sunan Makro, bu hizmeti sayıları her geçen gün artan müşterileriyle buluşturmanın gururunu yaşıyor.