TÜM HABERLER

Fortune 500’de ilk yüze giren Makro İstanbul’daki ilk mağazasını açıyor

Türkiye’nin en büyük 6. perakende grubu olan Makro, İstanbul’daki ilk mağazasını 4 Haziran Cumartesi günü halkın hizmetine açıyor. Perakende sektöründe 20’inci yılını kutlayan ve 55 bini aşkın zengin ürün çeşidiyle öne çıkan Türkiye’nin markası Makro, mağazacılıkta yeni bir tarz ve alışkanlık yaratmayı hedefliyor.

Anadolu markası olarak yola çıkıp ulusal bir markaya dönüşen Makro, İstanbul’daki ilk mağazasını şehrin en büyük ilçesi olan ve konut projelerinin yeni çekim merkezi haline gelen Bağcılar’da açıyor.

Türkiye’nin 11 ilinde 148 mağazası ile alışverişi keyfe dönüştüren Makro, perakende sektöründeki 20’inci yılında toplam mağaza sayısını 170’e çıkarmayı planlıyor. 2023’de Türkiye Cumhuriyeti’nin 100’üncü yılında ise Makro, Türkiye’nin 1 numaralı perakendecisi olmayı hedefliyor.

Bir süre önce Karadağ marketler adı altında İstanbul’da 7 mağaza açan şirket, 4 Haziran’da ilk kez Makro olarak İstanbul’a giriş yapacak.

4 gün boyunca sürpriz kampanyalar

Makro’nun İstanbul’daki ilk mağaza açılışında 4 gün boyunca sürpriz etkinlikler düzenlenecek. Mağazada ürünleri satılan perakende markalarından her gün farklı markalar; birbirinden keyifli ve kazandıran etkinlikler düzenleyecek. Açılışla beraber başlayacak olan “1 milyon hediye kampanyası” kapsamında ise 50 TL’lik alışveriş yapan herkes birbirinden güzel hediyelerin sahibi olacak. Kampanya süresince toplam 10 milyon TL’lik hediye dağıtılacak.

55 bini aşkın zengin ürün çeşidiyle öne çıkan marketler zincirinin felsefesi, kaliteli ürünleri uygun fiyata tüketiciye ulaştırma üzerine kurulu. Mağazacılıkta yeni bir tarz ve alışkanlık yaratmayı amaçlayan ve 7’den 70’e herkesi kucaklayan Makro; gıdadan beyaz eşyaya, kişisel bakımdan kırtasiyeye kadar geniş bir ürün gamı sunuyor.

 

20 yıllık bir başarı hikâyesi

Türkiye’deki en yaygın yerli perakende zincirlerinden biri olarak yılda 70 milyon kişiye hizmet veren Makro, yatırımlarına 1991 yılında Ankara’da başladı.

Bugün 80 mağazası ile Ankaralılara hizmet veren ve şehrin 1 numaralı perakende zinciri konumunda olan Makro’nun Ankara dışında Antalya, İstanbul, Kayseri, Kırıkkale, Konya, Karaman, Malatya, Mersin, Samsun ve Amasya’da mağazaları bulunuyor.

Türkiye genelindeki mağazalarının toplam satış alanı net 140 bin metre kareyi bulan Makro kaliteli, güvenli ve uygun fiyatlı hizmet anlayışı ile yatırımlarını sürdürerek, 2011 yılında hem istihdam hem de satış rakamlarını yukarı çekmeyi hedefliyor.