TÜM HABERLER

Makromarket’in sadakat kartı Makro Kart Gold, her anlamda kazandırmaya devam ediyor. Makro Kart Gold sahibi Makromarket müşterileri, son 1 yılda 1.034.097 TL değerinde puan kazandılar.

Makromarket, müşterilerini daha yakından tanımak ve onları sadık kılmak amacıyla 2008 yılının Mayıs ayından beri Makro Kart Gold’u müşterileriyle buluşturuyor. Makro Kart Gold sayesinde, Makromarket müşterileri, özel indirimler, çapraz promosyonlar, çekiliş kampanyaları ve puan uygulamalarına dahil oluyorlar. Müşterilerine farklı kazançlar sağlayarak tercih noktası olmayı hedefleyen Makromarket, Mayıs 2008’den beri Makro Kart Gold sayesinde, 1.034.097,50 TL puan kazandırdı. Kazandıkları puanların 600.751,45 TL tutarını harcayan Makromarket müşterileri, halen 433.346,05 TL değerinde puana sahip.

Konuyla ilgili olarak açıklamalarda bulunan Makromarket Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Songör, Makro Kart Gold sayesinde yaptıkları müşteri analizinin kendileri için çok kıymetli olduğunu söyledi ve şöyle devam etti: “Makro Kart Gold’a yaptığımız ciddi yatırımlar, kısa vadede müşteri memnuniyeti sağlarken uzun vadede sadakat ve marka bilinci oluşturuyor. Bu da Makromarket’in gelecek hedeflerini sağlamlaştırıyor. Makro Kart Gold, kısa zamanda ulaştığı yüksek müşteri sayısı ve kazandırdığı 1.034.097,50 TL puanla, kendini ispat etti ve sadece bir market kartı olmadığını ispatladı. Makro Kart Gold, gerçek avantajlar sağlayan gerçek bir sadakat kartı.”.


Makro Kart Gold sayesinde kendini değerli ve ayrıcalıklı hisseden Makromarket müşterileri, her açıdan kazanmaya devam ediyor. Hep ucuz ve hep kaliteli hizmetini Makro Kart Gold’un sunduğu avantajlarla birleştiren Makromarket, büyümeye ve yaygınlaşmaya devam ediyor.